poniedziałek, 23 lutego 2015

18. Katarzyna Żak


Cześć, pokażę Wam autograf, który przyszedł do mnie dzisiaj. A jest on od znakomitej aktorki Katarzyny Żak. Najbardziej znana jest z takich seriali jak "Miodowe lata", "Całkiem nowe lata miodowe" czy "Ranczo". To właśnie z tego serialu najbardziej lubię Panią Kasię. Od niedawna występuje też sporadycznie w serialu "M jak miłość". Jej mąż Cezary Żak też jest aktorem i również czekam na autograf od niego. 

Otrzymałem 2 zdjęcia, które wcześniej wysłałem. Na autograf czekałem równo 2 tygodnie, więc nie tak długo. Dodam tylko, że jest to dla mnie wymarzony autograf! 

Mam jeszcze pytanie do Was: wywołujecie zdjęcia matowe czy błyszczące? Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć i byłby chętni mi pomóc to proszę o kontakt na: autografy.artura@gmail.com  :)


Pozdrawiam, Artur.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję :) ja wywołuje matowe, tak lepiej autografy się przechowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D Świetna aktorka!

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Super gratki
    U mnie Anna Korcz, na pewno znasz więc zapraszam ;)))
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

top navigation

footer social