wtorek, 3 marca 2015

24. Radosław Liszewski





Cześć, dzisiaj przedstawię autograf od Radka Liszewskiego - lidera discopolowego zespołu Weekend. Najbardziej znanymi piosenkami tej grupy są np: "Ona tańczy dla mnie" , "Zostań na noc" , "Będziesz na zawsze" czy "Ja chodzę z nią". Radek wystąpił też w filmie "Disco polo", którego niedawno była premiera, a od soboty będziemy go mogli oglądać w programie na Polsacie "Celebrity splash". 

Byłem bardzo mile zaskoczony, kiedy otwierałem kopertę, ponieważ oprócz 2 zdjęć, które wysłałem do podpisu znalazłem jeszcze 2 płyty. Jedna z kolędami śpiewanymi przez Radka, a druga "Będziesz na zawsze" zespołu Weekend. Czekałem około 3 tygodni. Jestem bardzo zadowolony z tego autografu i jest on dla mnie ważny.


Pozdrawiam, Artur.

5 komentarzy:

top navigation

footer social